torsdag 25 september 2014

Besviken...

Jag är så besviken på min hals! 
Nu har jag halsfluss igen! 
En i juni, en i augusti och nu en i september! 

Jag är glad att dr jag träffade i augusti lyssnade på mig och skickade remiss till Öron-Näsa-Halsmottagningen. 
På tisdag ska jag dit och hoppas att de tar bort mina groteska mandlar. 

Jag brukar få febertoppar på över 40 grader, så det sänker ju hela mig. Dessutom kan jag ju inte jobba första dagarna efter påbörjad behandling eftersom jag smittar. Och så pencillin i 10 dagar och träningsförbud. 

Jag känner ju oftast direkt när jag får det: ok, nu är det halsfluss på gång igen! 😩

Dessutom passar det aldrig! Känner just nu bara sådan frustration och maktlöshet! Samvetet finns där också. Man ställer till det på jobbet. Jo, jag vet att jag inte kan göra något åt det, men blir så besviken! 

Det positiva (för att inte allt ska vara negativt) är väl att glass är gott och tar bort smärtan i halsen...

Hoppas ni är friska! Ta hand om er!
K❤️R❤️A❤️M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar