tisdag 2 juli 2013

Välkommen träning!

Nu ikväll kom jag ut på en cykeltur! Första träningen på över en vecka... Flåset var det inga problem med, däremot blev låren stumma och korsryggen öm! Förmodligen för all motvind jag cyklade i! Först Åda-rakan! Ni som känner till den vet att det alltid blåser på Åda-rakan... Det jag inte visste var att vägen mellan Trosa och Västerljung, som kom därnäst, är lika blåsig som Åda. Nu vet jag! Men desto mer träning!! ;-)
17 km trampade jag i varje fall, så kanske något gram lättare nu...
 
Känns som jag ligger lite efter i träning! Delmål 2 avslutas på torsdag! Dagen innan midsommar hade jag 2 hekto kvar till delmålet, sen åkte vi iväg 4 dagar och det blev mycket plus plus under midsommar. Förra veckan blev jag sjuk och har inte kunnat röra på mig, så i torsdags hade jag 5 hekto kvar till delmålet... Känns lite hopplöst, men skam den som ger sig! Nu återstår ett dygn att göra det bästa utav! Hoppas ni håller alla tummar för mig! Jag hade ju räknat med att nå målet med marginal, nu kanske det inte blir så...
 
Nu ska jag softa, så jag kommer i säng och får min skönhetssömn!
God natt på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar