fredag 17 februari 2012

Influensan?

Idag har jag tagit ut lite flex på förmiddagen och planerade att åka pulka med mina gossar små...

Det blev inte så.... När jag kom hem igår efter ett sent pass, så låg Lucas och sov i soffan. Han hade inte velat äta middag och hade klagat på frossa... Tempen visade på 39,7 grader och dessutom hade han hemska mardrömmar. Stackars liten! :( Nu på morgonkvisten har han förflyttat sig från sängen till soffan, men där däckade han... Kokhet! Undrar om det kan vara influensan som är på besök?!

Min man kommer hem vid lunch och byter av mig, så jag får jobba lite. Nu har jag faktiskt lyckats vara på jobbet utan vab i 2 hela veckor.. Det ni!

Hoppas ni slipper ligga sjuka och kan njuta av vintern och snön utomhus!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hppar Lucas är bättre idag!!! Vi är friska och trötta, t.o.m Challe har sovit hela fm. Krya på dig min lilla Lucas. Hälsa William o mor o far Kram från mormor och Leif

    SvaraRadera
  2. Hppar Lucas är bättre idag!!! Vi är friska och trötta, t.o.m Challe har sovit hela fm. Krya på dig min lilla Lucas. Hälsa William o mor o far Kram från mormor och Leif

    SvaraRadera