lördag 16 september 2023

Tiden går…

 … mina två söner går nu på högstadiet. En i 7:an och en i 9:an. Vad hände? Vi lämnade ju nyss förskolan..




Dessa två kan få mitt hjärta att svämma över! Båda två har vuxit upp till fina människor med drömmar för framtiden. En mot game-ing och en mot fotboll. Så olika på många sätt, men även lika. 

Detta måste ju dock innebära att jag inte längre är någon ungdom… bara dryga 27… 🤣🥴😍

”Ta hand om de som står dig närmast och gör saker och upplev dem tillsammans!” Så sa min pappa på hans dödsbädd för snart 20 år sedan, och jag försöker efterleva det så gott jag kan! 🙏❤️

Vi drar runt med familjen i husvagn på sommarsemestern och ställer upp husvagnen i vårt vinterparadis för att njuta av snö och skidåkning med familjen under den kalla årstiden! Vi gör det för barnen så länge de vill och än så länge vill de med oss! 💕

Ni där ute, ta vara på dagen och varandra! 
K❤️R❤️A❤️M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar