söndag 7 augusti 2011

Sommaren är kort...

...det mesta regnar bort!

Visst har vi haft regn, men mycket solsken oxå!! Jag och familjen har haft en underbar semester och bästa av allt är ju att sommaren inte är slut än! 

Min minsting William blir snart 1 år och man undrar var året tagit vägen!? Han knallar för fullt och är mer vild än tam, men även ett riktigt charmtroll som ofta har nära till skratt! 

Imorgon ska jag jobba! Första dagen sedan juni 2010! Ska bli skoj att återse kollegiet! Sen har jag faktiskt föräldrarledigt i 1,5 månad till innan plikten kallar på allvar, men den tiden lär väl springa iväg precis som året som gått...

Men det är ju en charm att komma tillbaka till vardagen också! Det får en att längta efter sin familj och till nästa semester...

Må så gott ni alla, såväl ni som jobbar som har semester, alla är vi någon gång där! 

KRAM



Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar