tisdag 23 augusti 2011

Sommaren vi minns!

Här kommer lite härliga bilder från sommaren vi minns!!

Midsommarhelgen på Kråmö, Trosa skärgård:

Lucas & Charlie

Paulina & Lucas

Pernilla (jag) & William


Mats med Lucas & Tintin

Parken Zoo & Eric Saade:

Jag med barnen och barnens faster Gunilla och kusin Robin.

Lucas & Robin

William, Gunilla & Robin

Lucas på pappa Mats axlar

Jag & William

Eric Saade

William
Ko-mötet under juni & juli;
Lucas 

William




Lucas & Tintin
Husvagnssemester Skara, High Chaparral & Blacka;

Skara:


Lucas & Mats







High Chaparral;

Snygga jag!

Lucas & jag


Cowboys

Lucky Lucas...




Lucky Luke


Hjälp! Banditer...

Lucas i fängelset!



Guldvaskning

Wild Western Show

Blacka:

William & Saga

Gröna Lund:






Skärgård, sommar och annat smått och gott;





Chrillan spelar och sjunger...












Finland;



Min mormor, som fyllde 80 år och min mamma!

Trötta barn!


Det har varit en händelserik sommar, men här har jag delat med mig lite av våra äventyr och än är ju inte sommaren slut, även om de flestas semestrar är över...
Ha en härlig sensommardag! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar