söndag 2 oktober 2011

Imorgon börjar allvaret, så idag har jag...

... lekt Modell!!

Jo det är faktiskt så att imorgon börjar jag jobba igen efter att ha varit hemma nu i 16 hela månader! Lite skrämmande faktiskt men också mycket spännande!! Ska bli roligt att få tillbaka en vardag som innebär jobb, familj, vänner och inte minst träningen som jag nu kommit igång med så bra!

Tillsammans med min vän Åsa så spenderade vi delar av min sista dag hemma på Model House i Stockholm. Vi blev sminkade av en make-up-artist och fotade i en fotosession med mycket skratt! Efter denna upplevelse var både Åsa och jag ganska trötta och ikväll blir det en riktig myskväll framför tv:n.

Här kommer lite smakprov från dagen då jag lekt modell....








Ha en fin vecka allesammans! Kom ihåg att DU är värdefull precis som DU är!!! 
KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar