fredag 14 oktober 2011

Jag måste flytta...

Hade en härlig dialog med äldsta sonen (Lucas, 3,5 år) i bilen häromdagen...

L: jag måste flytta.
Jag: vad säger du? Ska du flytta?
L: ja snart när jag blir stor, då måste jag det!
- jaha. Var ska du flytta då?
- långt bort! Man kör så, så och så, sen är man framme!
-ojdå, så långt bort. Varför då?
- barnen behöver ju mig.
- barnen?
- ja jag ska ju bli pappa!
- vad spännande. Har barnen någon mamma då?
- ja
- vad heter hon?
- jag vet inte, jag har inte bestämt det än!

Älskade unge och alla hans funderingar...

Ha en skön fredag!!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Gulligt, min son lovade dyrt och heligt massor med ggr då han var liten att han skulle alltid bo kvar hemma och ta hand om oss. Han måste ha förträngt det för han har flyttat och kommer på sin höjd hem och hälsar på oss par ggr/termin. Påminner jag honom om vad han sa skrattar han gott och ler åt tanken på att ta hand om sina gamla föräldrar
    Ses imorgon kram Åsa

    SvaraRadera