torsdag 23 februari 2012

En liten prinsessa!

Att se en rörd Daniel, en nybliven pappa, på nyheterna i morse, gjorde även mig rörd! Härlig baby-lycka!

Jag berättade för min stora son Lucas att inatt har en bebis fötts som är en riktig prinsessa, Sveriges prinsessa!

Han tittade lite finurligt på mig och sa:
-Äh, hon får bli Williams prinsessa!

-Vem är din prinsessa då? Frågade jag.
-Det vet du väl! Linnea såklart!

Ja då vet jag en tronarvinge, Sveriges Sessa till svärdotter och även Vagnhärads Sessa till svärdotter!

Kan bli kul det här!

Ja ni kanske redan förstår att jag är hemma och vabbar, eftersom jag har tid att blogga... Förra torsdagen insjuknade Lucas i influensan, har haft hög feber och jobbig hosta, men nu återstår bara den besvärliga hostan... Natten till söndagen insjuknade William i nån form av kräksjuka och kräktes i ett par dagar och hade ff diarré igår, men inatt kom febern även på honom och även han har den där hostan...

Så nu ser vi fram emot vår och sommar, då mina små brukar vara som friskast när man får vara ute i den svenska naturen!

Ha en mysig dag! Vi ska avnjuta lite Astrid Lindgren framför burken!

All lycka till vår nya Sessa!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar