tisdag 13 mars 2018

Vill man vara fin får man lida pin..

Jag har varit hemma med William måndag och tisdag, som haft jobbig hosta och varit hängig! Därför var gårdagens Hot Yang ett skönt och välkommet inslag när man suttit inne hela dagen.

Vaknade idag med lite träningsvärk här och där, men det är ju ändå en skön känsla! 

Eftersom jag var hemma idag tänkte jag passa på att göra en ordentlig ansiktsrengöring, när man inte har någon brådis någonstans. Skönt att skrubba rent efter en mensperiod med massor av hormoner.. 🤭😱
Jag avslutade med en dagcreme, som jag tyvärr fick lite för mycket av och även i ögonen, främst det vänstra. Tänkte först att det ger sig nog snart. Men det blev en kraftig reaktion. 😭 Tårarna rann och det sved kraftigt. Jag försökte spola med vatten, men det sved fortfarande. Hittade en ögonsalva, dock lite för gammal, men vad gör man inte i stundens hetta. 🤯👀🔥
Den hjälpte! Svedan mildrades och reaktionen gick ner. Hela ögat var rött och svullet och det såg ut som om jag gråtit hela natten. Det är fortfarande lite irriterat, men helt ok. Blev ju ingen skönhet efter denna behandling... 🤥🤣😂 Tyvärr. 

Ha en fin tisdag och ta det lugnt med krämer! 🤪
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar