fredag 9 mars 2018

Extra allt

Efter en period med influensa, en vecka i Åre med extra allt (god mat & dryck), mycket jobb, mycket kring barnen och mindre tid för egen träning, då maken jobbar både helger och kvällar just nu, så ville jag kolla hur vikten låg till (förmodligen ökat).

Med veckans kvinnliga hormoner brukar vikten dessutom visa lite extra. Och efter veckan i Åre med extra allt, vet jag ju att jag lagt på mig lite semesterkilon.

Nu ställde jag mig iaf på vågen och ja det var +, precis som jag räknat med, men bara några hekto. 

Så nu känner jag mig extra motiverad att fortsätta! 🏃🏼‍♀️🏋🏼🧘🏼‍♂️
Imorgon har jag äntligen lyckats få plats på ett Hot Yang-pass! 🧘🏼‍♀️ Det är kamp om platserna på Hot Yogan, så det gäller att vara ute i god tid när man bokar... 🙏🏼

Vill önska er alla en fin fredag!! ❤️
Ta hand om varandra!

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar