fredag 29 april 2011

Kärlek...

Det är inte klokt hur mycket kärlek en människa kan bära inom sig. Jag var lite nervös innan barn nr 2 kom till världen att min kärlek skulle räcka till. Men kärlek har jag och kärlek får de och jag får så mycket kärlek tillbaka. Det känns så himla gott! Jag har en kärleksfull make, en trotsig älskvärd treåring som säger att han älskar mig mest i hela världen och en 8-månaders som skiner upp så fort man visar sig och tystnar i sin gråt när man tar upp honom i sin famn. Det är här jag vill vara, växa och åldras bland min älskvärda familj. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad.

Livet kan vara hemskt orättvist det vet jag och jag upplevde det när min käre far togs ifrån mig alldeles för tidigt. Jag känner sorg för att han inte finns med oss i livet, men jag känner styrka då jag bär honom med mig i allt det jag gör.

Lucas, min äldsta, fyllde 3 år i tisdags och av flera fick han såpbubblor av alla dess slag. Att han fick samma paket av flera var inte tråkigt för han sa till mig en kväll i veckan; Mamma, vad bra att jag fick så mycket såpbubblor! Då kan jag skicka upp bubblor till morfar alla dagar!

Ha en mysig helg och trevlig Valborg allesammans!!
KRAM

1 kommentar:

  1. Ja visst är det tur att kärleken är oändlig och kan räcka till många.
    kramar Åsa

    SvaraRadera