onsdag 11 maj 2011

Underbara vår!!

Det har blivit allt mindre inlägg här i min blogg, men jag skyller på vårt underbara vårväder som lockar ut oss hela dagarna. Vi njuter i fulla drag och när vi kommer in om kvällen så stupar man helt slut i säng... =)

Jag lovar att det kommer bli en bildkavalkad snart med en del som hänt!

Idag vill jag hylla min underbara man Mats som fyller 36 år!!
Så hipp hipp hurra för Matte idag!!
Ikväll kommer vi fira honom med god mat och fika! Till fikat kommer hans föräldrar och hans syster med son. Lucas tycker det ska bli kul!!

Ha en skön dag ute i vårsolen, men smörj in er väl!! Behöver du köpa solfaktor så säljer jag oriflames underbara krämer till kampanjpris!! Surfa in här! Om du vill beställa så hör av dig senast den 20 maj!!!

Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar