tisdag 31 maj 2011

2-årig Bröllopsdag med familjekryssning..

Igår, måndag, firade jag och min man våran tvååriga Bröllopsdag. Så i söndagskväll drog vi iväg med barnen på en Birka-kryss till Åland. Det var jättemysigt och komma bort en stund hela familjen! Dagen till ära klev Måns Zelmerlöv på båten och skulle underhålla på söndagskvällen och måndageftermiddagen. Vi fick även tid till shopping, då det var fashioncruise och märkeskläder för kvinnor ombord. Barnen hittade även lekrummet där vi spenderade lite tid. Det var underbart soligt, men också väldigt blåsigt så vi gungade mest inomhus!
Här följer lite bilder!











Lucas sa idag att han ville titta på Måns när han sjunger på datorn. Jag satte på en musikvideo och frågade om han var lika bra som storfavoriten Eric Saade. Han är bäst, svarade Lucas. Varför då? frågade jag och Lucas sa med glimten i ögat: Han åkte ju båt med mig! Vi fick faktiskt äran och prata med honom bägge dagarna, bl.a då vi tog fotot ovanför. Han kommer bli en bra Allsångsledare!!
När Lucas sett klart musikvideon, sa han: Mamma sätt på Eric Saade, han är mycket bättre!! Ja han vet vad han vill ha min treåring!!

Ha en skön vecka alla fina!! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar