fredag 18 juli 2014

Det kändes...

Igår morse ringde väckarklockan redan kl.05:45. Jag gav mig iväg till gymmet som öppnade kl.06. Mannen skulle inte åka förrens vid 7-tiden, så då passade jag på! 

Det märktes att jag inte varit på gymmet på ett tag. Körde ändå på med mina "vanliga" vikter och svettades rejält! Första halvtimmen var jag helt själv på gymmet, sen fick jag sällskap av en ung kille. 

Stretchade noggrant för att slippa få träningsvärk. Men den lät sig inte väntas på. Redan Igårkväll kom träningsvärken och idag känns varenda liten muskel! Skön känsla ändå. ;-)

Har ätit hälsosamt och nyttigt hela veckan för att komma på rätt köl efter 2 veckor på rull... Nu kör vi igen!!

Idag blir det en plats vid/i poolen, så får vi se vad kvällen erbjuder... 

Ta hand om er! Njut av sommaren!
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar