tisdag 1 juli 2014

Pite havsbad...

Nu har vi haft några fantastiska dagar här med underbart väder och härlig omgivning.



Jag hann även med en löptur igår! Frågade i reception och de hade ett 3 km spår i skogen med röd markering, så det tänkte jag prova. Hade velat springa längre, men de hade inte längre spår, och värmen var påtaglig, så jag tänkte att så fick det bli! Spåret bestod av strandsand! Ett steg fram och två steg tillbaka, så bara efter en kort sträcka tänkte jag att det blir bara ett varv... Och där försvann de röda markeringarna, men se där var de igen och så borta igen?!? Då kom gula markeringar fram och jag tänkte att jag skulle följa dem för då kom jag nog tillbaka. Efter mycket kämpande i sanddynerna, så kom jag fram till en infart och man kunde se stora 90-vägen. Jag kände igen mig, då jag åkte förbi där när jag var och handlade i Piteå. Det gula spåret som visade sig vara ett skidspår som många troligtvis använt som krossbana, vände här tillbaka mot Piteå, så då valde jag att springa längs vägen tillbaka. Det blev en sträcka på nästan 8 km, men jag var ändå rätt nöjd för den ofrivillige träningen... 👍👣

Nu drar vi snart vidare mot nya äventyr uppåt landet! 

Ta hand om Er!
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar