måndag 3 februari 2014

Jag vann över soffan idag!

Idag hade jag planerat att gymmet skulle få ett besök efter middagen! 

När jag var klar med disken efteråt var klockan redan efter 19, så jag ställde in gymmet och slog mig ner i soffan istället. 
Men efter 10 min så gick jag och bytte om och drog till gymmet ändå! Soffan vann nästan...

Det var tur att jag åkte för jag hade ett riktigt svettigt och bra pass idag! Började med Olga Rönnbergs löpbandsträning på 25 min: 
Kroppen kändes pigg och jag körde en extra 10:a (topp), när det gick så bra. Jag var ordentligt svettig efter denna kick och körde igenom mitt styrkeprogram. Jag upplevde att jag tog ut mig mer och ökade på mer än tidigare och svetten lackade. När jag hade kört igenom programmet ställde jag mig åter på löpbandet och upprepade de 25 minutrarna! Denna gång körde jag inget extra. Benen var rejält stumma ändå! 

Mycket nöjd har jag nu återvänt till soffan! Avslutar kvällen med en kopp Wellness Infusion....

God natt världen!
K❤️R❤️A❤️M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar