lördag 22 februari 2014

En veckas familjemys...

Nu är vi på väg hemåt igen efter en vecka i Kläppen. Veckan har gått alldeles för fort, men så är det väl alltid! 

Vi har hållt oss friska detta år. William hade lite hosta och var hes natten till fredagen, så fredagen höll sig han och jag oss mestadels i stugan. Idag är han mycket bättre! 

Däremot kom aldrig brorsan med på resan, då han insjuknade innan bilfärden upp. Hans fru och barn och hans frus föräldrar åkte som planerat. De har varit lite halvkrassliga några av dem och barnens kusin Saga fick feber några dagar. Otur! 

Vi har spenderat dagarna i backen. Lucas har gjort enorma framsteg och åker själv både i pisten och i liften. William har fått åka mellan benen på mig el maken och även med sele. Han har varit jätteduktig han med, men inte orkat lika mycket som storebror. Ändå har vi startat vid 9 varje dag och hållt på till tidigast 14, men ofta till 16-17... 

Hela gänget på toppen! 
Lucas & William i pisten.
Mina grabbar på toppen...

Korvgrillning!

Lucas ❤️

William ❤️

En paus i solen.. ☀️❄️

Stugan...

William fick åka pulka bakom mig, när jag tog en tur i längdspåret häromdagen. Det blev 7km med bra fäste, men dåligt glid. Dessutom var det inte den ultimata pulkan att dra, då den fastnade som en bromskloss mellan spåren... Men dock mer träning för mig! 
Sen har vi ju myst i stugan med bastu, god mat och dryck och gott sällskap! 
Kusinerna...

Nu ska vi hem och landa, packa upp, tvätta och ladda inför en arbetsvecka. Blir väl även lite mello ikväll...

Hoppas ni har det bra och håller er friska! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar