onsdag 2 april 2014

Extra kramar idag!

Imorse nåddes jag av beskedet att en kompis till mig mist sin man. Han efterlämnar sig fru och tre döttrar. Unga töser som får växa upp utan sin far. Unga söta tjejer som inte får ha sin pappa brevid sig på deras viktiga händelser i livet. Ingen pappa som kan trösta dem och vägleda dem. Och en fru som får klara allt själv. Det är oerhört tragiskt.

Jag kan till viss del föreställa mig den kris och sorg de befinner sig i nu. All min kärlek till alla nära och kära. ❤️
Jag hoppas ni finner tröst i varandra! 

Efter beskedet så springer tankarna iväg. Mina söner har fått extra många kramar idag. Likaså min man. Pratade en stund med mamma också. 

På fredag är det min pappas födelsedag. Grabbarna ska blåsa såpbubblor till morfar! ❤️ I år är det 11 år sedan han klev in i himlariket. Älskad & saknad, men aldrig glömd. 

Det var extra skönt att få tömma huvudet idag med dubbla pass av Cirkelfys. Kände mig helt slut efter första passet och tänkte åka hem, men efter lite återhämtning så körde jag nästa pass också. 
Det blev riktigt svettigt! Det märks att man kommit igång med löpträningen & formen blivit bättre. Då svettas jag från början och det verkligen droppar svett... Skönt! 
Massor av energi fick jag! Endorfinerna haglade! Ett härligt gäng är det som peppar vecka in och vecka ut! Känns gött att vara del av detta gäng! 

Nu ska jag straxt krypa ner och sova. Kroppen är härligt trött, hoppas bara huvudet släpper in sömnen! 

Kram till er alla! Var rädda om er! ❤️
K❤️R❤️A❤️M



2 kommentarer:

  1. Önskar att ingen skulle behöva mista sina nära och kära. Det är en skrämande tanke att man själv hamnar där och bara tanken skulle kunna hålla en vaken om natten. I tisdags var det 16 år sen min mamma gick bort. Saknaden finns där varje dag fortfarande.
    Hoppas att din kompis och hennes barn har många runt om kring som stöttar och finns där för dom.

    Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lollo! Ja det blev inte mycket sömn inatt... Ofattbart! Hon har stor familj och vänkrets, och jag hoppas hon får allt stöd hon behöver...

      Saknar dig! ❤️
      Kram

      Radera