tisdag 1 april 2014

Det är såå skönt...

...när man tar sig ut på en löptur! Framförallt då man egentligen hade föredragit soffan.
Ibland så räcker det med att se någon springa, för att suget ska komma. Idag var det en kollega som sprang förbi jobbet, när jag jobbade sent, som fick mig att fundera på om jag inte skulle ta en tur när jag kom hem jag också. 
Väl hemma hade mannen precis satt i gång med att laga fiskgratäng som skulle ta ett tag, så det funkade utmärkt med en löptur innan middagen! 
Idag kändes det ganska tungt. Jag valde mina gamla löpskor, och det kändes bra. Men jag hade slem i munnen och fick spotta en del. Bitvis var det soligt och varmt, bitvis hård vind. Jag tog mig runt! Svettigt blev det. Blev väldigt förvånad när jag kollade på Runkeeper och såg att jag förbättrat min tid med över en halv minut / km. Sträckan jag sprang var 6,08 km. Så även om det kändes tungt, så känner jag mig nöjd nu efteråt! 👍❤️

Nu ska barnen nattas! 
Hoppas ni haft en fin tisdag!
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar