lördag 5 april 2014

Såpbubble-hälsning till morfar! ❤️

Vi har en liten tradition här hemma. Varje år på min pappas/barnens morfars födelsedag så blåser vi såpbubblor. 

Lycka är när vi lyckas blåsa stora som lyfter mot himlen. Nu blir morfar glad!

Igår var det åter hans födelsedag, då han skulle fyllt 68 år! (Du blev bara 57..)

Igårkväll hade vi ett mysigt restaurangbesök, och när vi kom hem var det så kallt, att vi bestämde att vi skulle blåsa såpbubblor idag istället!


Jag saknar dig enormt mycket pappa! ❤️ Det vet du ju om! Du brukar ju vara med mig på mina löpturer och ge mig extra kraft när det behövs. Men du togs ifrån mig alldeles för tidigt. Du ville vara kvar, men förlorade kampen. Jag lever för dig varje dag! Älskar dig! Så saknad av oss alla. ❤️

/Pernilla ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar