söndag 4 februari 2018

Hot Yang

Idag körde jag ett pass Hot Yang 75, kl.14:00. En bra tid på en söndag, tycker jag. Jag hinner göra saker på förmiddagen och har ändå kvällen fri! 👌🏽



Idag bytte jag, vanemänniskan, plats. Jag brukar ligga nere i högra bakre hörnet, men den var upptagen, så istället lade jag mig i vänstra främre hörnet. Närmast spegeln. Det gick fantastiskt bra! Såg på fuktmätaren brevid mig att vi var uppe i en luftfuktighet på 83%. Svettigt värre i 35 grader... 💦💦

Dinah, passets instruktör, sa något i slutet av passet, som fastnade i mitt huvud.

”Inne i era kroppar befinner sig nu era celler i ett cocktailrus...”
(inget citat, men innebörden är densamma)

På ett Hot Yang-pass går man igenom hela kroppen öppnar upp och får en genomströmning i hela kroppen, med andra ord ett Cocktailrus! 🧘🏼‍♀️

Jag började denna vecka med mitt livs första Hot Yang-pass och avslutar veckan med mitt tredje Hot Yang-pass och definitivt inte mitt sista!

Nu ska jag avsluta veckan med mina bästa grabbar! 
Ha en skön söndag! 

K❤️R❤️A❤️M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar