måndag 7 februari 2011

Lofsdalen 2011

Tänkte dela med mig av vår härliga vintersemester i Lofsdalen.
Här kommer några härliga bilder och en liten film!

På väg upp...

Lite renar på och vid sidan av vägen!

Stugan!

William i leklandet!

Lucas i leklandet!

Backarna i det fina vintervädret!

Nästan på toppen, på väg ned!

Grötmonstret William...
En aning trötter!

Familjekväll i backen!
Lucas åker bob med pappa...

 Stolt Lucas som har tagit bob-körkort!

 
Lucas åker slalom med sin pappa!

Afterski!
En trött Lucas pustar ut i vagnen efter dagens utförsåkning...

Jag, påklädd i den bitande kylan...
  
Min man i knappliften till toppen.
Jag åker straxt bakom...

Lucas utforskar lekparken!

Jag & Leif i pisten ner från toppen!
Underbart väder!!!

Jag lyckades ta mig ner från branten i blåsten!

William trivdes i sin vagn!

William på lunch...

Vyn från toppen ner över Lofsdalen!

Som jag skrev igår så är det ju skönt att komma hem,
men man hinner inte mer än att komma hem,
förrens man börjar längta efter nästa resa och nästa äventyr.
Vid kvällens middag satt vi och pratade om goda vänner som är i Thailand.
Då sa Lucas:
Pappa, jag vill också åka till Thailand!
Jag som varit där vid ett par tillfällen,
tyckte det var en ypperlig idé,
men min man kontrade med att han och William skulle åka till Alperna istället...
Ja, vi får väl se vart nästa resa bär... =)

Må så gott ute i världen & Ta hand om varandra!!
Kram Pernilla

CoolStuff.se
Upplevelsepresent.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar