söndag 20 februari 2011

Scrapping...

Jag har alltid tyckt om att pyssla! Allt från att göra broscher i zenitlera till egna födelsedagskort i papper och faktiskt en och annan målning...

När Lucas var liten så började jag lite smått att scrappa... Det blev julkort i alla dess former och en hel del födelsedagskort, men även lite smått och gott som jag har kvar här hemma.

När vi storstädade idag så hittade jag denna samling:







Även fotoalbumen som jag gjorde var det en del pyssel med:




Jag känner inte att jag har den tiden nu som jag hade när Lucas var liten så det har inte blivit mycket av pyssel & scrapping. Lekte lite med digital scrapping för ett tag sedan, men det tog sån tid. Men så här blev det:

(Verkar inte gå att få det i rätt format, så det går att läsa texten...)

Den senaste tiden har jag lagt tid på att i varje fall få fram foton även på lillebror och på tiden som går, men då har det blivit i fotoböcker. En himla bra idé den som kom på det!! Här är årets:


Vi får väl se om jag kan ta tag i att hinna med lite mera scrapping framöver, för det är ju hur kul som helst!!!

Ha en skön vecka!!
KRAM



5 kommentarer:

  1. Vilka fina scrapping kort du har gjort! Det pratas en del om sånt på jobbet just nu så jag är lite sugen på att börja igen, hann knappt börja innan jag slutade förra gången... Har bara pysslat ihop några födelsedags kort men jag har en hel del material kvar... När jag ser det du har skapat blir jag verkligen inspirerad!!
    Angåenda zumban så tror jag att det går jätte bra att du är med, hör av dig till Gunilla hon är en av de som dragit igång det hela. Vi träffas igen nästa tisdag kl.18.
    Ha det bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vi får hitta en scrapp-tid oxå!!
    jag ska höra av mig till Gunilla, skulle vara så kul att prova det alla pratar om.. ZUMBA!!

    Ha det gott, Johanna!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint du gör!
    Det är så roligt att scrappa, men man måste hitta tiden!!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej! Skrev kommentar, men det kom inte med.. Konstigt. Testar att välja profil "Anonym". Försöker igen. Gunilla här o vi sågs på Fyren igår. Jag var där med min man Per. Det var en kanonkul kväll med mkt dans o trevligt sällskap! Var så kul att träffa dig o din väninna som fyllde 30 år. Vilken härlig familj du har o gulliga killar! Är så sugen själv på att börja scrappa. Ha det så bra o hoppas vi ses snart på Fyren igen! Kram Gunilla o Per

    SvaraRadera
  5. Gunilla & Per! Det var så kul att träffa er! Ni verkar så himla mysiga!! Hoppas vi ses igen!! Kram

    SvaraRadera