lördag 19 februari 2011

Nu ska här bli andra bullar!!

Nu är det dags!! Amningen har jag trappat ner med och snart är det slut med det också, så nu väntar en ny episod i mitt liv... Nu ska jag komma i bättre form och bli av med en hel del gravidkilon!! Så här stor har jag aldrig varit (förutom när jag var gravid då), så det ska bli ändring på det nu! Det ska motioneras dagligen med barnvagnen och på Friskis några dagar i veckan har jag tänkt, gärna med andra så att man sporrar varandra. Fikabröd och snacks är ett minne blott, här ska dippas morötter, blomkål och gurkstavar. Det ska ätas nyttigt och kilona ska rasa...

Ja det låter bra, nu ska det bara gå likabra i verkligheten också!! Upp till kamp!

På måndag är det ny vecka och då tar vi nya tag!! Ikväll ska jag avnjuta lite vin och lite popcorn, men sen kör vi...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar