söndag 30 mars 2014

Premiärtur i ett par nya dojor...

I fredags var jag & sönerna och inhandlade nya löparskor! 
Det blev inte så billigt! Mina var nästan de dyraste i affären, men de kändes bäst där och då! 

I lördags skulle jag egentligen varit i Linköping på ett Wellnesskonvent och pratat om min viktresa förra året med I Feel Great (by Oriflame). Tyvärr blev det inställt i sista sekund och jag fick en bonusdag på hemmaplan. 
Det innehöll både mys med familjen, eldning & röjning på tomten. Härligt väder bjöds det på! 
Innan den planerade grillningen hann jag även med en löptur på drygt 6 km i nya skor. Jag fick stanna några ggr för att knyta om och lätta på snöringen, sen fick jag även som kramp i fotsulorna. :( Får nog varva med mina gamla och successivt vänja fötterna med de nya. Jag var i varje fall nöjd med min andra löprunda denna vecka! 

Idag var det årsmöte med Friskis & Svettis Trosa, då det bjöds på tårta för att fira vår 30-åriga förening! 
Och ja jag smakade en bit och den var god! 

Väl hemma igen fick grabbarna nya vårfrisyrer! 
Lucas frågade vid läggdags om tuppkammen försvann om han gick och la sig och jag lovade honom att vi skulle fixa den imorgonbitti...
Nöjd är han! Han sa att om jag glömde bort vad han hette kunde jag kalla honom för Zlatan.. ❤️

Nu laddar vi inför en ny jobbvecka. Önskar er alla en bra sådan! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar