söndag 1 december 2013

En förmiddagstur...

Jag gav mig iväg på en kombinerad PW/löptur. Jag har ont i vänster sida av min korsrygg! Smärtan strålar neråt, och det känns nästan som delar av benet domnar bort. Vet inte om det beror på att något ligger i kläm eller på mina muskelknutar?! Men ska ju tillbaka till naprapaten på torsdag igen! Började min motionsrunda med att gå, men när jag började springa efter någon km så kändes det inte så farligt. Kom runt ca 7,3km, men det var halvstorm och långa partier med motvind. Så jobbigt var det! Men skönt! ;-) Trots hård vind bjöd dagen på sol! 

När jag kom hem var resten av familjen hos svärföräldrarna, så innan jag hoppade in i duschen satte jag en saffransdeg på jäsning! Baket i fredags misslyckades då de inte jäste ordentligt, men nu blev det perfekt! Barnen kom hem lagom till utbakningen! Sedan gick vi löst på att göra våran skapelse i pepparkaksdeg. Lucas har bestämt att vi ska göra en skidbacke istället för ett hus! 

Vi har även njutit av 1:a ljuset! 

Måste bara visa vilken fin krans som pryder våran dörr! Sanne kom hit igår och levererade kransen hon smyckat! Såå fiiin!! 
Nu ska här mysas med familjen! Önskar er alla en mysig Advent!!
Kram till er alla! ❤️

4 kommentarer:

  1. Vilken fin krans! Helt underbar! Skidbacken var även den en härlig skapelse! :-) /Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kransen håller jag med om! Skidbacken.. Hmm, barnen var nöjda att få dekorera i varjefall!! �� kram

      Radera
  2. Låter som (falsk) ischias. :( Hoppas naprapaten får bukt med det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag med! Åter på torsdag! ;-) kram

      Radera