lördag 9 november 2013

Såå besviken...

Idag skulle jag varit med på Leklust 2013 i Södertälje! En heldag med inspirationspass för Friskis & Svettis funktionärer! 

Jag hade förbokat 5 pass! Igår packade jag väskan med extra träningskläder, förnödenheter och partykläderna inför kvällens middag och party med liveband.
Istället ligger jag nerbäddad, fortfarande i sport-toppen jag klädde mig med i morse..

Jag vaknade imorse, lite huvudvärk, men gick upp och tog på träningskläder, fixade gröten och tog en Alvedon. 

Kände mig lite varm och konstig, som byttes mot kallsvettig. Magen knorrade som bara den (har gjort det halva natten). Satte mig för att äta gröten och då från ingenstans kom illamåendet. Ut på toan och den lilla gröt som jag fått ner kom upp. Huvudvärken ökade på och jag kröp åter ner i sängen och bad maken hämta en hink. Besviken insåg jag att min lördag i Södertälje inte skulle bli av... :(

Nu har jag sovit i nästan 5 timmar och illamåendet finns inte kvar. Huvudet känns OK, men däremot är halsen irriterad och slemmig. :(

I torsdags började jag känna av halsen. Inte ont! Mer irriterad och torr, och i fredags hade jag lite "whiskey-röst", så med facit i hand var det väl tur att jag inte åkte iväg. Även om jag känner mig såå besviken, för detta hade jag sett fram emot SÅåå mycket! 

Att jag kräktes var nog bara huvudvärkens biverkningar, för det känns inte som någon kräksjuka...

Hoppas Ni andra mår bra & att ni som är på Leklust har himla skoj! 

K❤️R❤️A❤️M

Efter detta inlägg gick jag upp och bytte sängen mot soffan, drack lite och satte på tv:n och sen kom både illamående och huvudvärk tillbaka. Och nu efter flera kräkningar, tar jag nog tillbaka vad jag tidigare skrev... Det kan nog vara nån typ av magsjuka ändå! :(

2 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt! :-( Hoppas att du snart kryar på dig. Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Kräkningar på lördagen och diarré på söndagen, så nu hoppas vi måndagen blir toppen! Kram

      Radera