söndag 13 oktober 2013

Make-over...

Idag har jag varit hos frisör Sandra på Salong Vacker Hår- & hudvård! 

Skönt att bli ompysslad och omstylad! 
Bilderna ovan tog jag själv, de nedan har Sandra tagit!

Det blev folieslingor i både en blond variant och en kopparröd variant! Sen en asktoning över. Klippning på det; längre framtill och uppklippt i nacken! Jag är mycket nöjd! Tack! ❤️

Hon tipsade även att när jag når nästa delmål att ta en skalpmassage! Lät intressant och skönt, så det tål att tänkas på! 

Kom hem och fann min äldsta son i feber! :( Tog inte lång tid innan han kräktes av den höga temperaturen, över 40 grader... Stackars Lucas! ❤️

Hoppas ni mår bra!
Kram 

4 kommentarer:

  1. Åh, så fint håret blev! Och stackars Lucas.... Måste vara bra med en enarmad mamma hemma.... /Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha jag är en enarmad bandit... 👍❤️ Tack! Kram

      Radera
  2. Du blev kanon fin i håret. Hoppas pojken kryar på sig fort. Kramar Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och tack! Lägre feber just nu i varje fall... ❤️ Kram

      Radera