tisdag 1 mars 2011

Intensiva dagar med glada vänner...

I lördags hade vi överraskningsfest för söta Vivi som fyllt 30 år! Vi började med lite mat och dryck hemma hos Johanna och fortsatte natten lång på Fyren. Vi var ett tiotal glada tjejer och allt blev så lyckat och alla hade skoj! Mycket skratt och party blev det allt!!
Det var ju då ett tag sedan jag partade natten lång, eftersom jag har en halvårsbebis hemma, men det var det värt! Att söndagen var en ovanligt seg och trött dag det får man ta. Kul hade vi! =)

I gårkväll så var vi ett annat mammagäng (vi som var f-lediga -08) som träffades hemma hos Kajsa. Vi åt gott, pratade & skrattade mycket och vips så hade kvällen sprungit iväg.

Man mår så bra efter dessa intensiva dagar med sådana härliga och glada människor! En lycka att vara omgiven med så varma vänner!

Dessutom så gör ju egen tid med vänner att man uppskattar sina nära hemmavid mer. Så nu står jag mig ett tag när jag fått nytt "bränsle".

Idag hade jag planerat att ZUMBA, men med en gnällig William (som fått sin första tand och hans andra är på väg) och några intensiva dagar med dålig sömn, så valde jag att stanna hemma med mina små, så fick mannen fixa med köksluckorna istället. Han gör egna ek-luckor och det blir såå fint!! =)

Må så gott ni fina!! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar