lördag 19 mars 2011

Motivation...

Ja nu har vi kommit genom halva marsmånad och min motivation är på topp. Jag menar då min motivation till att komma i form och att gå ner i vikt...

Denna vecka har jag tappat 1,5 kg och totalt i mars (sen starten) 4,6 kg. Jag känner mig mycket nöjd över mina resultat! Sakta men säkert!!

Det som mer gör mig nöjd är att jag orkar träningspassen som jag kör. Jag har kört lite spinning, men upplevde snabbt att bas-passen var för lite, så jag har gått över till medelpassen och det går kanonbra!


På lördagar kör jag Afro-dance. Idag så körde hon stenhårt med oss. Vi var inte så många, så hon pressade oss väl och det var skönt! Nu känns det dock i hela kroppen... =)

Idag ska vi grilla ute i det fina vårvädret. Premiär!! Och jag ska fira med ett glas rött till. På lördagar äter jag gott och unnar mig det när min motivation och mina resultat är på topp! Man måste ha någon morot att se fram emot...

Ha en fortsatt trevlig helg och hoppas solen skiner på er alla!
Solen skiner alltid bakom molnen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar