tisdag 15 mars 2011

Söndagens scrapp-dejt...

I söndagskväll åkte jag iväg till jobbet och scrappade med några likasinnade vänner.
Väldigt skoj att sitta tillsammans utan några störande moment,
eller barn som vill "hjälpa till".
Vi ska ses någon gång i månaden och scrappa tillsammans.
Det som är kul är att vi får tips och idéer ifrån varandra.
Derssutom kan man låna material och verktyg av varandra.

Igår satt jag och beställde rea-material från Panduro.
Längtar tills det kommer hem!

Jag fick efter det senaste inlägget om scrappkorten som jag tillverkat, 
en beställning på ett kort till ett bröllop.
Det jag fick reda på var att bruden tyckte om vinrött
och att det gärna fick innehålla någon fin text.
Så i söndags på vår scrapp-dejt så blev detta till:



Inuti kortet har jag skrivit:
All lycka till er!
Lev väl, Skratta ofta, Älska Mycket!
Kramar från
.....

Hoppas det blir glada och sparar kortet!

Nej nu ska vi åter ut i vårsolen!
Ge er ut & Njut!
KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar