tisdag 1 mars 2011

Jag klippte till...

I kväll så tänkte jag passa på att klippa Lucas. Han har blivit ganska långhårig och det är svårt att få fason på det. Men att klippa honom var ingen lätt match...

Han & jag placerade oss inne i badrummet, men innan jag änns hunnit röra honom så skrek han aj aj aj och ville inte sitta still. Jag försökte övertala honom, men han var svår. Jag kom på att jag hade 2 små paket i garderoben och erbjöd honom ett av dem om jag fick klippa honom och det gick han med på. Men det var ändå svårt att få honom att sitta still, så det fick bli en snabb klippning och så vidare jämt blev det nog inte och då är det ju tur att han har lite självfall... =)

I paketet han valde låg Bärgar´n (från filmen Bilar). Han såg ju att det fanns 2 paket och när han överlyckligt hade inspekterat Bärgar´n, så sa han: I det andra paketet finns Blixten, den får jag nästa gång!
Min man och jag kollade på varandra och var överrens om att det är en smart son vi har... för visst gissade han rätt på innehållet av det paketet... Men självklart så avslöjade vi inte det!

Nyklippt Lucas!

Bärgar´n...

Godnatt på er alla!!
Kram

1 kommentar:

  1. De är så smarta de små barnen!!!!
    Så fin han blev i håret!

    KRAM

    SvaraRadera