tisdag 5 november 2013

Där satt den!

Efter en helg med trist väder, mensvärk och stort sötsug, så fick jag idag till ett mega-pass på gymmet! 

Igårkväll var jag upptagen med föräldramöte, så jag hann inte träna. 
Idag åkte jag direkt till gymmet efter jobbet! Spenderade nästan 2 timmar där! Jag bytte om, körde ett spinningpass på 40-45 minuter och så körde jag ett styrkepass på det! Kände mig stark och tog i bra! Lär kännas i musklerna imorgon! Avslutade som vanligt med Plankan 3x1 min, men idag körde jag även Sidplankan 1 hel minut per sida! 
Förrut har jag bara kört max 30 sek... ;-) Skam den som ger sig!! 👍
Stretchade rejält, men känner redan av vaderna...

Åt en sen middag efter duschen hemma! Mannen gick iväg för att spela inne-bandy och jag nattade barnen! 

Nu har jag precis tagit en kopp Wellness infusion och kopplar av i soffan! Rekommenderar starkt dessa drycker! 
Det är som te, men hälsosamma med naturliga ingredienser! Säljs av Oriflame.se och går att beställa genom mig! ❤️ Den gula är upp-piggande och den lilla avslappnande! Vill du veta mer så hör av dig eller besök www.oriflame.se

Önskar er alla ett skönt avslut på denna dag! Kram 

2 kommentarer:

  1. Härligt med ett riktigt träningspass :-) Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det!! 💖 kram å ha en bra dag!

      Radera