torsdag 7 november 2013

Granatäpple, en ny favorit!!

I fredags bjöd mina kollegor mig på god fruktsallad, när jag "började" jobba igen efter 1 månads sjukskrivning! I fruktsalladen fanns bl.a granatäpple! Det var en ny upplevelse för mig, då jag aldrig smakat det förrut! Gav definitivt mersmak!

Så idag när jag och barnen var och handlade, blev jag sugen på fruktsallad och köpte massa olika frukter och även granatäpple! 

Lenore hade berättat att det sprätter lite och att man får städa runt ikring sig, när man "rensar" granatäpple. Tog därför det varsamt tyckte jag! Hade även förkläde på mig, men det hjälpte måttligt! Det sprätta till rejält och vips var min vita topp rosa prickig! Men gott blev det!! 
Det blev kvällens efterrätt!! Mums!

Önskar er alla en trevlig afton! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar