onsdag 13 november 2013

Nu är jag tillbaka!

Idag var jag åter på jobbet! Härligt med fina kollegor och glada, kreativa barn! 

Och så är det ju onsdag och mitt värdpass på Friskis! Medeljympa med Anna! 

Hade onda aningar innan om jag skulle orka eller ej för det är ett tufft pass! Men det gick över förväntan! Anna är en verklig energispridare och man ger verkligen allt och har hur kul som helst!! 

Så nu sitter jag nöjd i soffan och känner mig härligt slut i hela kroppen! Helgens helvete är bara ett minne blott - nu är jag tillbaka!!

God natt med er var ni än är!
❤️

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är frisk igen :-) Hoppas att ingen annan i familjen åker på samma utan att du ätit något olämpligt så det inte smittar. Kramar Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det går magsjuka på jobbet, så jag antar att det är där jag fått den.. Håller nu tummar och tår att övriga slipper! Ska på min kusins 50-årsfest på lördag och har bokat hotell och barnvakt, så det vill jag ju inte missa... Kram

      Radera