tisdag 26 november 2013

Plankan börjar bli väldigt jobbig...

Dag 25 i min plankutmaning och även idag, som igår, var det 210 sek. 3,5 minuter! 
Nu börjar det bli lite väl lång tid. Till vilken nytta egentligen? 
Nej, jag är inte den som ger mig utan strid, men det blir bara svårare och svårare... 
Dagens planka var mycket jobbigare än den lika långa plankan igår! 
Imorgon är det "vila", men det kommer nog bli en och annan planka på Medeljympa-passet! 
Ikväll har mannen inne-bandy, så min träning, efter nattningen av sönerna, blev Plankan och 10 minuter med rockringen! 

Min mamma ringde med lite roliga nyheter! Hon får alltid Röhnisch nyhetsbrev och i dagens gratulerade de 3 vinnare i deras Jack-tävling och en av dem var JAG! Jag vinner 1000kr i presentkort i deras webshop! 
Så härligt!!! ❤️ undrar om det blir träningskläder eller en jacka?! Roligt i varje fall! 

Min mamma tycker jag vinner hela tiden! Men det gör jag inte! 
Men ibland har jag tur:
*2004 vann jag en Pool för 60 000kr ❤️
*2013 blev jag utvald till att vara med  i I Feel Great, utvald till en studiofotografering för Oriflame Wellness (& även Topp Hälsa) då jag fick en del kläder jag stylades i! ❤️
*och så nu då 1000:- presentkort på Röhnisch... ❤️

Jag softar en stund i soffan innan sängen kallar! Imorgon ska jag till en Naprapeut och hoppas få ordning på ryggen!

Natti natti! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar