måndag 11 november 2013

Ny vecka, nya krafter

Jag lämnar en helg med väldigt mycket ynklighet. Lördagen bjöd på kräkningar och söndagen på diarré. Går inte in på detaljer, då alla som någon gång varit magsjuk vet hur ynklig man blir. 

Måndagen har börjat bra! Kände mig bättre när jag vaknade! Hade fått behålla kvällsmaten igår! Åt min vanliga frukost med Rågflingegröt och den smakade bra. Då är smaken tillbaka! Än har inte magen knorrat eller levererat, vilket är positivt! 

Med nyvunnen energi tog jag tag i att städa på toaletten! Bort med alla baciller! Sen blev det en varm dusch för att få bort all smitta.
Efter det gjorde jag en peeling i ansiktet och smorde in mig med en något fetare salva, då helgens bravader gett torra partier i hela ansiktet. 

Nu hade det suttit fint med en kopp kaffe, men vet inte om jag vågar riktigt ännu. Tar en kopp te istället! 

Bara influensavärken i alla muskler som envist sitter kvar och lite huvudvärk, men allt är ok så länge magen är ok! 

Hoppas ni får vara friska och har en toppendag!! ❤️

K❤️R❤️A❤️M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar