söndag 8 december 2013

Inget ont...

Helgen har varit bra! Jag har spenderat tid med min familj! Köpt de första julklapparna! Stretchat! Tränat de stabiliserande magmusklerna! Och avslutat med ett härligt energigivande jympa-pass! 

Det bästa av allt är att just nu har jag INTE ont i ryggen! Bara hänga i med stretch och magträning!

Dessutom har jag varit på jul-brunch med Friskis & Svettis och fått julklapp! 

Nu sitter jag i soffan med en kopp Wellness infusion (avkopplande te-dryck) och njuter!

Ha en härlig vecka! Julen närmar sig med stormsteg! Jag bjuder er på min minste son William, min prinsessa:
K❤️R❤️A❤️M

2 kommentarer:

  1. Skönt att ryggen känns bättre! Och oj, vad William var lik dig på bilden till vänster. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså tycker du?! Alla säger att han är kopia av min man.. ;-)

      Radera