tisdag 3 december 2013

Jag måste bara...

...få gnälla lite! 

Denna höst har inte riktigt blivit som jag hade planerat den... 

Oktober med handledsskada och träningsförbud.

November med magsjuka & förkylning! Många festligheter med god (och onyttig) mat & dryck.. En rygg som strejkat och gjort ont. 

Därför har jag bestämt att december blir bra! Mer tid för träning och bättre mat! Ska åter till naprapaten på torsdag! Förhoppningsvis sista behandlingen och då får jag även ett träningsprogram för att bli helt återställd och smärtfri! 
Jag har inte ställt mig på vågen sista månaden. Vågar inte! Har inte känts som jag gått ner, snarare att jag gått upp något! Jag kommer inte nå målet som jag satt till jul! Det gör inget. Men nu ska jag åter på banan och satsa helhjärtat! Fokusera! Framåt! 

Ja nu har jag gnällt av mig lite! ;-)

Var på gymmet ikväll! Ganska trött, men körde igenom programmet och det gick bra! En bra egenskap jag har är att jag är envis och ger oftast allt på mina träningar, så även idag! Körde även plankan! Tog en paus med plankutmaningen efter naprapatbesöket förra veckan! Nu är jag på igen! På dag 27 av 30! Plankan i 240 sek, dvs 4 minuter. FYRA minuter! Det är låååång tid! Men där har jag min envishet igen och skam den som ger sig! Klarade det, även om det var oerhört jobbigt sista minuten! 

Så nu har jag fått gnälla och även fått skryta, nu ska jag natta William!

Kram på er alla! Ta hand om er! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar