torsdag 12 december 2013

Trött, tröttare...


Tröttast! Har denna vecka börjat nysa och snora. Lägg till dålig sömn och huvudvärk på det, så är det där jag befinner mig nu! 

Tränade Medeljympa i söndags och så var det Friskis terminsavslutning med ledarparad i måndags. Men i tisdags hanns det inte med någon träning och igår var jag helt slut! Maken och jag nattade varsitt barn kl.20. Jag vaknade 21.30 brevid lillprinsen och fick väcka maken hos storprinsen. Sen kunde jag istället inte somna om... 

Idag har jag varit såå trött! Har haft ont i ögonen, förmodligen pga förkylningen. Jag slutade tidigt och kom hem med barnen vid 13-tiden. Lucas petade på mig när jag satt i soffan och sov; "mamma, du sover. Du ska nog gå och lägga dig i sängen".
Turligt nog kom maken hem, så jag fick lägga mig en stund. 

Nu sitter jag framför Ernst med en kopp te. Känner mig fortfarande lika slutkörd! Snart sängen och ladda för luciamorgon på barnens förskola. Hoppas en god natts sömn gör susen!

Planerar att komma ut i helgen och prova mina nya löparskor med dubbar! Fick idag även leverans från Röhnisch, med 2 par tights. Ett par varma till löpningen och ett par 3/4 till inomhusträningen. Nyttjade min vinst på 1000:- som jag vann! Behövde verkligen nya tights! 

Nu ska jag njuta av min kopp med Wellness Infusion! 

Ha en mysig Lucia! 
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar