måndag 22 juli 2013

Ett annorlunda träningspass..

Idag har vi haft toppen väder! Efter att vi landat på ny plats har vi badat, solat & lekt..
Efter middagen var det dags för träning. Vanligtvis är det styrka på måndagar, så jag tänkte köra lite "hemma-övningar". Jag började med att springa! Det blev drygt 1,3 km och där stannade jag och gjorde utfall och knäböj!
Sen sprang jag tillbaka igen, 1,3 km och fortsatte med lite styrka i förtältet. Jag fick hjälp av mina prinsar! Det blev Plankan 3x1min, armhävningar 3x15 st, raka situps 3x15 st, situps åt sidorna 3x10 st bicycle crunch 3x20st & sen fick jag hjälp av maken med en magövning då jag ligger ner och gör benlyft och han kastar ner mina fötter mot marken igen... 2x20 st blev det och sen stretch på det! Kändes nyttigt på semestern! 
Det roliga var att när jag kollade min app som jag mäter löpningen med, så hade jag gjort nytt personbästa per km! Alltid kul! Detta kom på mailen:
Hoppas ni alla har det bra, var ni än är! 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar