lördag 20 juli 2013

Halvklart -> Strålande sol -> joggingtur...

Inatt regnade det igen! När vi vaknade var det lite mulet, men började klarna upp mer och mer. Vi tog långbryggan ut & åt glass! Sen tillbaka för att svida om till badkläder!
Det kom en hel del moln, men däremellan var det hett! Runt kl 16 och framåt har det varit i stort sett klarblå himmel och mycket hett! Och det var ju självklart då jag hade bestämt mig för att ta mig en löptur... ;-) Det blev inte så långt, för det var egentligen för varmt att springa! Men ändå 4,11km, så jag är ändå rätt nöjd! Jag sprang lite på måfå och försökte göra en egen runda, och då hamnade jag givetvis på en återvändsgränd ner vid sjön. Jag fick springa tillbaka uppför en lång backe, så det blev mycket backträning, för det var inte den enda... Det var fina vyer och denna gång tillät jag mig själv att stanna och ta några kort... 
Nu kan jag dricka vin till maten med gott samvete!
Hoppas ni alla har det bra! I Feel Great!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar