söndag 21 juli 2013

Utkik, Rodel, Sol & Bad

Idag började vi dagen med att besöka Vidablick utkikstorn och klättra upp de 144 trappstegen till toppen!
Sen besökte vi Rättviksbacken där barnen fick åka Rodel med sin pappa. Jag satt nöjd och såg på! Det var nog inte riktigt min grej... Men barnen var överlyckliga!
Sen åkte tillbaka till campingen, fixade lite lunch och spenderade resten av eftermiddagen på stranden och i vattnet. Jag fick bra benträning när jag skulle ta ett dopp, för det är oerhört långgrunt, så man får vada ut en bit för att kunna slänga sig i någorlunda. En het dag som denna blev det många dopp och mycket benträning fram och tillbaka! ;-) 
Nu har vi duschat och tagit lite mellanmål, så vi står oss till middagen. Detta blev mitt mellanmål:
Finn Crisp Sesam & Fibre med lite keso!
Ha en skön afton!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar