tisdag 2 juli 2013

Jag önskar...

Näst sista dagen i vår blogg-utmaning och dagens tema är att dela med mig av 2 saker jag önskar jag kunde göra...
 
Det är svårt! Just nu längtar jag efter att kunna träna igen, efter sista veckans virus-storm.. Kanske idag?! 
 
1) Jag önskar jag kunde ta på mig mina "guldbyxor" och åka iväg och shoppa kläder och inredning mm. till hela familjen! Ni som minns tv-serien: "Pojken med guldbyxorna" vet vad jag pratar om... Att kunna handla med pengar som aldrig tar slut... 
 
2) Jag önskar att jag kunde ha min pappa, barnens morfar, här under en dag! Det närmar sig dagen då han för 10 år sedan somnade in efter en hård kamp mot cancern. Jag har försökt att ge mina barn en fin bild av sin morfar, men att spendera en dag tillsammans hade varit underbart! ❤
 
Vad önskar du att du kunde göra? 
 
Det ser inte ut att bli en solig dag, så vi får se vad vi hittar på... 
Ha en fin dag!
Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar