söndag 14 juli 2013

Skönt avslut på veckan...

Ikväll blev det en sen motionsrunda! Jag gick iväg till svärföräldrarna med ett par gurkplantor och sen sprang jag efter det. 1 km promenad & 6 km löpning. Klockan hade redan blivit 22 när jag klev in genom dörren igen! Möttes av mina vakna gossar, som lyckats vända på dygnet (till sina föräldrars glädje - not!)...
Nu ligger vi hela familjen i dubbelsängen! Maken ska upp och jobba imorgon och vi andra ska ja ha sommarlovskul! ;-)
Idag har jag "fixat" en planteringslåda med gurka och tomat och så köpte jag en Hortensia, som jag planterade brevid! Funderar på att plantera en vinranka på andra sidan lådan till hösten! Är ju ett perfekt plank att växa emot... Vi får se. ;-) Så här blev det i varje fall:
Nu sussar alla lugnt brevid, så bäst att göra dem sällskap... 
Natti Natti! ❤⭐❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar