måndag 24 mars 2014

Äntligen ändan ur...

Yes! Äntligen ändan ur vagnen. Äntligen fick jag till en löptur! Sist jag planerade att springa blev jag magsjuk. 

Idag vann jag dessutom över mig själv då jag kände mig trött och sliten efter ett par timmar övertid på jobbet och en kraftig mensvärk på det! 

När mörkret riktigt lagt sig och temperaturen hade sjunkit ner på -2 grader, då gav jag mig ut. Första km var det jobbigt att andas och jag spotta slem, men sen blev det bättre och det var riktigt skönt. Iklädd både reflexväst och pannlampa, men ändå lite kusligt då det var riktigt mörkt på sina ställen och jag skulle lugnt ha sprungit in i en älg / vildsvin... 

Det blev ett lugnt behagligt tempo och en runda på drygt 6 km. Nu kan det bara bli bättre!! 
Ändå gången jag stannade var för tåget och sedan för att knyta skorna, annars sprang jag hela tiden! 👍 
Här är tågövergången, mörkt var det;

Nu väntar duschen och sen soffan! 
Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar