torsdag 13 mars 2014

Nästa...

Mannen kom hem straxt före 9 idag och sprang in på toan och kräktes. *suck*

Jag har verkligen gjort allt för att minska smittspridningen! Sover ff i sonens rum, spritar toalett och mej efter varje toabesök. Hållt mej undan helt enkelt. 

Men nu var det mannens tur. :( Undrar då när/om barnen får det?! De har ju umgåtts mer med mej än vad maken har, ändå blev han nästa sjukling. Tyvärr så har ju barnen umgåtts mest med honom och delat säng med honom, så det skulle väl vara han som redan smittat dem... Usch! Vilken cirkus! Håller alla tummar för att barnen ska slippa! 

Jag började åter dagen med diarré! Fick i mig lite frukost och ligger nu och försöker svälja ner halsbrännan som all mat efterlämnar just nu. Mår inte bra! Men samtidigt måste jag se till att barnen har det bra, så jag passar på att vila när det går...

Nobelpris till den som hittar ett botemedel för all magsjuka! 

Kram från de urlakades sjukstuga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar