måndag 17 mars 2014

Nu är vi på G igen!

Sista dagen hemma idag, hoppas jag! 
Nu ska vi ta nya friska tag! Jag måste komma i form igen..

Även att jag varit magsjuk så har kilona fastnat på kroppen. :( Det blir väl så med automatik efter en halv veckas "svält", att kroppen sparar allt den får i sig. Det har dessutom varit många mindre nyttiga alternativ. 

Idag har jag tagit nya mått! Nu ska här satsas. Lovade mig själv att jag inte skulle gå upp mer i vikt när jag körde I Feel Great och nu kör jag ALl  IN! 

Köpte en bok på bokrean. Så idag ska jag träna efter den!
Nu ska magen bort! Dags att komma i beach-formen! 
Önskar Er alla en härlig måndag! Själv är jag träningsklädd, ska ta en kopp kaffe först, sen kör jag igång! Får säkert hjälp av mina prinsar också!

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar