tisdag 4 mars 2014

Välkommen träningsvärk..

Nu ikväll har den kommit! En härlig träningsvärk i rygg och armar! Mycket tack vare att jag ökade på vikterna när jag styrketräna på gymmet igår, men även att jag idag fick extra massage hos min Naprapat. 

För övrigt har jag nu bra rörlighet i ryggen och allt såg bra ut, så förebyggande behandling var 3:e månad hos Naprapaten är inplanerat! Bara fortsätta ta hand om sig själv på rätt sätt! Stretcha är oerhört viktigt och att fortsätta bygga upp de stabiliserande magmusklerna! 

Inatt var ingen rolig natt! Hade en varm kille brevid mig med extrem hosta. Så sömnen blev inte vad jag hade önskat. Dessutom vaknade han vid 05 och var hungrig. Han höll sig en dryg halvtimme innan jag var tvungen att gå upp och fixa frukost för han var såå hungrig! Under förmiddagen var han ganska OK. Ingen direkt feber, men hostig. Hos naprapaten satt han och väntade i väntrummet och spelade på min telefon. Väl hemma steg febern. :( Så nu ligger den på runt 40 grader och hans hosta ger sig inte, trots inhalator och flytande ventolin. Han somnade i soffan och sover sen några timmar. Hoppas det ger med sig! Jag tycker det är då jobbigt när ens barn är sjuka. Lider verkligen med dem. 

Dessutom så trivs jag med mitt jobb och vill inte vabba. Dåligt samvete har man ju alltid.. Men självklart går mina barn först! ❤️❤️❤️

Hoppas vi övriga klarar oss! 
Kram till er alla... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar